Er zijn tal van manieren waarop u het verkeer naar uw site kunt uitbreiden, en in dit bericht zullen we een blik werpen op 25 van hen, waaronder tal van benaderingen om site traffic gratis op te bouwen.
Deze punten zijn het meest belangrijk voor u als u meer traffic wilt naar uw website:
- Adverteer. Deze is zo voor de hand liggend, maar we gaan er eerst even naar kijken.
- Wordt social media expert.
- Mix blogs en verhalen door elkaar op uw website.
- Schrijf onweerstaanbare koppen.
- Besteed aandacht aan On-Page SEO.
- Richt je op Long-Tail Trefwoorden.
- Begin met Gast Bloggen.
- Nodig anderen uit om te gast te bloggen op uw site.
- Ga achter doorverwijzingsverkeer aan (referrals)
- Plaats inhoud op LinkedIn
- Implementeer Schema Microdata
- Intern weblinken
- Interview de leiders van je industrie
- Verwaarloos e-mailmarketing niet
- Zorg ervoor dat uw site optimaal is
- Zorg ervoor dat uw site snel is
- Koester een gevoel voor de gemeenschap
- Laat u horen in commentaarsecties
- Onderzoek uw Analytics-gegevens
- Word actief op sociale media
- Stuur uw inhoud naar aggregator sites
- Voeg video’s toe in uw content-strategie
- Onderzoek de concurrentie
- Organiseer webinars
- Woon conferenties bij
Inhoudsopgave
Wat is de beste niche voor mijn website?
Het kiezen van de juiste niche is de eerste stap om uw bedrijf te starten. Laten we het eenvoudig door te zeggen dat Niche is een term of een onderwerp dat u kiest om op te werken. Als u op zoek bent naar juiste niche? Hoe kunt u een winstgevende niche vinden?
Hier zijn enkele niche-ideeën waarmee u kunt beginnen:
Online geld verdienen
In het leven van vandaag wil iedereen een betere levensstijl hebben. Online geld verdienen wordt met de dag populairder. Online geld verdienen is een zeer populaire en winstgevende niche die u kunt kiezen.
Gezondheid en Fitness
Gezondheid ligt heel dicht bij fitness. Iedereen op deze planeet is zeer bewust over gezondheid en fitness. Er zijn veel producten in deze niche zoals supplementen, kruiden, anti allergie en ga zo maar door.
Technologie
Mobiele telefoons, Tablets, Personal Computers, T.Vs of zijn huishoudelijke gadget Mensen houden ervan om de nieuwste technologieën te gebruiken. U kunt deze niche kiezen voor affiliate marketing en ook voor bloggen
Huisdieren
Mensen houden ervan om een huisdier te houden. Niet alleen houden ze ook geld uitgeven voor hun accessoires. Accessoires met betrekking tot huisdieren zijn duur, dus je kunt deze niche gebruiken voor affiliate marketing ook.
Conclusie
Alle niches zijn erg populair en winstgevend, maar men moet kiezen voor de niche op basis van hun interesse en kennis. Het tweede ding is het zoekwoord-onderzoek dat telt. Zoek het trefwoord dat minder moeilijk is.
Hoe kan ik meer traffic op de website krijgen?
Het is gemakkelijk om een website te hebben, maar het is niet erg gemakkelijk om het populair te maken of om uw website te laten ranken op Google.
Hoe krijg je meer bezoekers?
Er zijn vele manieren om bezoekers te krijgen zoals:
- Advertenties
- Deel de links op sociale media
- Schrijf aantrekkelijke titels
- Schrijf SEO geoptimaliseerde inhoud
- Nodig anderen in uw niche uit om een blog te schrijven
- Maak een effectieve e-mail marketing campagne
- Maak een gebruikersvriendelijke website
- Wees actief met reageren op reacties
Samengevat
Maak een sociale media aanwezigheid van uw website door het hebben van insta, snapchat, Facebook-groep voor uw inhoud op de website.
Probeer mensen te vragen om uw website te verwijzen zoals Google zijn eerste gebruikers kreeg door mond-tot-mondreclame en zonder geld te besteden aan reclame.
Betaal voor het adverteren van je website op YouTube, Instagram of de krant misschien.
Laat je website link onderaan een forum staan met een meer gedetailleerd antwoord en daar aanwezig zodat meer mensen die je Content willen zien het bekijken.
Volg deze richtlijnen om kliks op uw website te krijgen.
Begin met gastbloggen
Besteed aandacht aan on-page Seo.
Richt je op long-tail zoekwoorden.
schrijf veel kopteksten.
Word sociaal op social media.
Hoe promoot je een gloednieuw online bedrijf?
Sociale media natuurlijk!
Met meer dan 3,96 miljard gebruikers worden social media-platforms nu geprezen als een van de meest effectieve manieren om iets te adverteren op het internet. Met meer dan 58,11% van de wereldbevolking die ten minste één social media platform gebruikt om in contact te blijven met hun vrienden en geliefden, zou het zonde zijn om dit niet in uw voordeel te gebruiken. Bekijk de strategieën voor social media-marketing en bepaal welke het meest relevant is voor uw branche. Neem ook in overweging, uw doelgroep en hoe waarschijnlijk ze zouden reageren van uw advertenties.
Een andere manier is door middel van Influencer Marketing. Nou ja, in zekere zin, het maakt nog steeds gebruik van sociale media, maar deze keer gebruikt u niet de accounts van uw bedrijf. In plaats daarvan betaal je een “influencer” of iemand die een groot aantal online volgers heeft, om je merk te promoten. Dit kan zo on the nose of zo subtiel zijn als je zelf wilt. Het idee is dat je het online verkeer van hun profielen naar jouw website gaat dwingen.
Van beide strategieën is aangetoond dat ze werken. De sleutel is om te bepalen waar uw ROI (Return on Investment) het hoogst zou zijn.
Hoe verdient een website geld?
Er zijn verschillende manieren waarmee je geld kunt verdienen aan websites.
Hier zijn enkele manieren die ik ken. Ik zou het fijn vinden als iemand andere manieren in het commentaar kan toevoegen.
Maak een blog op een specifieke niche en schrijf kwaliteit inhoud op uw website. Doe de juiste SEO van uw website en monetized de website. U kunt ook geld te verdienen uw blog met Google Adsense. Google Adsense zal worden weergegeven advertenties op uw blog en in ruil daarvoor, krijg je betaald.
U kunt geld verdienen door het schrijven van kwaliteit inhoud door het schrijven van product reviews en krijgen een affiliatie met uw website door Amazon. Mensen zullen de reviews van uw product te lezen en het product te kopen door het volgen van de link. Amazon geeft u een vast percentage op elke verkoop van het product.
In eenvoudige bewoordingen, hoe werkt SEO en website ranking?
SEO is gewoon hetzelfde als een energiebron voor de mens.
Zonder SEO website kan niet komen tot een goede rang op google. Met de combinatie van vele processen is seo de belangrijkste bron van verkeer voor website:
- Zoekmachine aanmelding
- Back links formatie
- Forum posities
- Vraag & antwoord
- Meta tag formatie
- Do follow en no follow links
Al deze factoren samen zorgen voor een betere ranking van de website op zoekmachines.
Google en alle andere grote motoren willen de meest relatieve en gezaghebbende sites eerst rangschikken. De geschiedenis toont aan dat deze sites zal de hoogste waarde voor de gebruiker, die meestal de motoren # 1 doel te bieden. Relevante zoekresultaten = tevreden gebruikers = terugkerende gebruikers. Een van de vele redenen Google nam marktaandeel van Yahoo! en andere was het vermogen om goede inhoud te rangschikken.
Hoe bepalen ze relevantie en autoriteit? Dat verandert voortdurend. Wat belangrijk is, is om geen kortere weg te nemen die op korte termijn resultaten oplevert (dat wil zeggen – een bepaald algoritme najagen), maar om een merk/product/beleving te produceren die het waard is om hoog gerangschikt te worden. Dit betekent aandacht besteden aan statistieken zoals pagina laad snelheid, navigatie, UI, grafisch ontwerp, duidelijkheid en volledigheid van de inhoud, enz. enz.
Echter, er ZIJN veel on-site factoren die kunnen resulteren in quick wins en mogen niet worden genegeerd. Zorg ervoor dat de site is gemakkelijk crawlable & indexeerbare, goed architecting URL-structuur, het optimaliseren en beheren van crawl budget, het optimaliseren van titel / beschrijving / headading tags, en de uitvoering van nieuwere technologieën, zoals structured data markup zijn allemaal voorbeelden van dingen die uw vermogen om hoog te rangschikken zal versnellen, maar zal niet alleen verantwoordelijk voor het.
Lang verhaal heel kort gemaakt, het is over het algemeen een goede regel dat als je wilt rangschikken # 1, BE # 1. Hebben het beste product, snelle verzending, beste ervaring etc etc. Het zal tijd kosten.
Iets op het internet zetten, hoe positief of hoe aansprekend ook, helpt niet als niemand het ziet. Zorg dat je gezien wordt!
Verkeer naar uw site zal uw Rankings schaden als de bezoekers niet geïnteresseerd zijn in de inhoud van uw site.
Wanneer iemand uw site bezoekt en snel weer verlaat is dat een boodschap aan zoekmachines dat uw site niet interessant is (Verhoogde Bounce Rate) en aangezien zoekmachines inhoud willen leveren die relevant is voor de persoon die zoekt op basis van hun zoekopdracht, zullen pagina’s die geacht worden (niet interessant) te zijn op basis van Bounce Rate ver van de top van elke zoekmachine verwijderd zijn.
Sommige bedrijven zijn al vrij goed geoptimaliseerd met zoekwoorden, enz., en dus het inhuren van een SEO-team voegt slechts een paar procentpunten hier en daar.
Vaak heeft het betrekking op de theorie van de marginale winsten – als u uw site te verbeteren in alle mogelijke SEO gebieden, dan is, ook al is elke individuele verandering is vrij klein, over het geheel genomen maakt het een enorm verschil.
Sommige sites zijn zeer slecht geoptimaliseerd voor zoekmachines, hetzij omdat ze niet hebben nagedacht over zoekwoorden, de site is moeilijk voor de google crawler om te navigeren, of er zijn niet veel goede links die leiden naar een website. In dit geval kan SEO een doorslaggevende rol spelen door de site op de eerste pagina of in de buurt ervan te plaatsen voor relevante sleutelwoorden.
Beste manieren om SEO te optimaliseren:
Gebruik Long-Tail trefwoorden
Het gebruik van long-tail trefwoorden in uw Website SEO Tools strategie is een van de meest fundamentele SEO trucs. Long-tail zoekwoorden of zinnen die langer en specifieker zijn dan gewone, brede zoekwoorden die vaak beperkt zijn tot een of twee woorden. Deze zijn het meest belangrijk om te gebruiken in uw SEO trefwoord strategie omdat ze u zullen helpen meer specifiek verkeer en gekwalificeerde leads naar uw website te brengen.
- Long-tail zoekwoorden hebben de neiging om het totale verkeer naar uw site te verhogen, het verkeer dat ze wel binnenhalen is het meer relevante zoekwoord.
De website meer specifieke uw zoekwoorden en zinnen zijn, hoe minder concurrentie je zal hebben om te worden geconfronteerd voor deze zoekwoorden op de zoekmachines.
Long-tail trefwoorden geven uw bedrijf een betere kans om te rangschikken op de eerste pagina van Google voor relevante trefwoorden en zinnen.
minder concurrerende long-tail zoekwoord voor uw website, heb je de kans om goed te rangschikken op de zoekmachine resultaten pagina, wat resulteert in meer verkeer naar uw site.
- Optimaliseer voor Voice Search
Wist u dat 50% van de Google-zoekopdrachten volgend jaar via spraak zullen worden uitgevoerd?
Dat klopt: De helft van alle mensen die naar Google gaan typen hun zoekopdrachten niet meer in, maar gebruiken een voice google assistent om het werk voor hen te doen.
Om een kans te maken op ranking voor deze long-tail zoekwoorden, moet u inhoud creëren die zich richt op hen op uw website met behulp van dit proces:
Identificeer een long-tail zoekwoord met behulp van deze gids (bijv. “hoe een auto te wassen”).
Vind 2-5 andere, relevante long-tail trefwoorden (bijv. “auto wassen gids” en “tips voor het wassen van een auto”).
Schrijf een uitgebreide blog post in de vorm van een long-tail zoekwoord, die 10x beter is dan alles wat al in de ranking staat voor deze long-tail zoekwoorden. Vergeet niet om de inhoud op te maken voor de leesbaarheid.
Promoot je inhoud als een gek.
Bouw backlinks naar je blog post (meer daarover later).
Kijk hoe je inhoud begint te ranken.
- Maak je website sneller
Website snelheid is een van de meest over het hoofd geziene SEO trucs.
Google heeft website snelheid getest als een SEO ranking factor sinds 2010.
Bijna 50% van de webgebruikers verwachten dat een website binnen 2 seconden laadt, en velen verlaten de site als deze niet binnen 3 seconden laadt. Dit toont aan dat sitesnelheid niet alleen belangrijk is voor de zoekmachines, maar ook voor de gebruikers van de zoekmachine, die kunnen besluiten niet terug te keren naar uw site als het te lang duurt om te laden.
Bekijk de pagina elementen. Bekijk de elementen op elke pagina van uw site om er zeker van te zijn dat u geen onnodige elementen toevoegt die de laadtijd van uw site verlengen.
Schakel browser caching in. Browser caching maakt het mogelijk voor terugkerende bezoekers om snellere laadtijden te ervaren door het opslaan van elementen van uw site pagina’s in een cache, of tijdelijke opslag.
Verminder plugins. Een andere manier om de laadtijden van je site te verbeteren is het deactiveren en verwijderen van onnodige plugins op je site en je te ontdoen van die plugins die de snelheid van je site vertragen.
- Optimaliseer uw video-inhoud
Wist u dat 58% van alle Google-zoekopdrachten op trefwoorden ten minste één videoresultaat opleveren? Door meer geoptimaliseerde online video-inhoud te maken, kunt u uw kansen verbeteren om op te duiken in de videoresultaten van Google-zoekopdrachten. 82% van de videoresultaten op de resultatenpagina van de Google-zoekmachine is afkomstig van YouTube. Dit mag geen verrassing zijn gezien het feit dat YouTube de tweede meest populaire zoekmachine is met meer dan 3 miljard zoekopdrachten per maand.
Hier zijn een paar dingen om in gedachten te houden bij het optimaliseren van uw YouTube-video-inhoud voor de zoekmachines:
Maak een videotitel die content SEO-vriendelijk is en gebruikers aanzet tot klikken. Werk om zoekwoorden op te nemen aan het begin van de videotitel te optimaliseren, en zorg ervoor dat de titel duidelijk inhoud aangeeft waar de video over gaat.
Ontwikkel een boeiende videobeschrijving die de bots van Google zal helpen uw video-inhoud te “lezen”. Het is belangrijk om trefwoorden op te nemen, maar wees ook zo beschrijvend mogelijk, zodat zowel Google als de lezers weten waar uw video over gaat.
Gebruik clickbait thumbnails die ervoor zorgen dat gebruikers op uw video-inhoud willen klikken. Hoewel Google hier misschien geen rekening mee houdt bij de ranking van uw inhoud, zullen gebruikers op basis van deze thumbnails bepalen of ze uw inhoud willen bekijken of niet.
- Verbeter Traffic en Engagement Metrics
Er is voldoende bewijs dat suggereert dat Google sites beloont met een sterke gebruikersbetrokkenheid. Als het gaat om SEO, wordt gebruikersbetrokkenheid vaak gemeten aan de hand van de hoeveelheid tijd die de gebruiker op uw site doorbrengt. Hoe meer tijd gebruikers op een site doorbrengen, hoe groter de kans dat ze betrokken zijn bij de inhoud die ze er vinden.
Er zijn meer manieren dan u kunt werken aan het verbeteren van verkeer en betrokkenheid metrieken om uw site rankings te stimuleren:
Maak uw inhoud gemakkelijk te lezen. Als je gebruikers langer op je website wilt houden, moet je ervoor zorgen dat je content makkelijk leesbaar is. Houd uw zinnen en alinea’s kort om de leesbaarheid te verbeteren. Gebruik ook koppen en opsommings-tekens om de tekst op te breken en de inhoud makkelijk te scannen te maken.
Gebruik afbeeldingen in uw inhoud. Het gebruik van overtuigende afbeeldingen van hoge kwaliteit in uw inhoud helpt om een deel van de tekst te breken, terwijl het ook werkt om uw publiek betrokken te houden.
Bied waarde aan het begin van de inhoud. Als u wilt dat gebruikers blijven lezen, moet u de meest waardevolle informatie weggeven aan het begin van uw blogbericht. Dit zal hen helpen te bepalen of ze verder willen lezen of niet.
- Gebruik SEO tools
Trefwoord Verkenner door Moz
Alle SEO Experts gebruiken Keyword Explorer Moz tools. De Keyword Explorer is een veelzijdig, dynamisch programma dat bijna elk aspect van het zoekwoordproces dekt. Met deze tools kunnen marketeers trefwoorden brainstormen, lijsten samenstellen en deze filteren op onderwerp. U kunt ook website statistieken, click-through rates en andere maatregelen van effectieve analyseren, evenals trefwoorden bespioneren en beoordelen die door uw zakelijke rivalen worden gebruikt.
SEMrush (Gratis)
SEMrush is een andere geweldige tool voor SEO analyse, vooral waar het gaat om business intelligence, SEMrush stelt u in staat om de site zoekwoorden die uw concurrenten gebruiken te identificeren en te analyseren. Voer de URL van uw concurrent in de SEMrush zoekbalk en u zult worden voorzien van een lijst van SEO website trefwoorden, samen met hun ranking en verkeer.
SEMrush stelt gebruikers ook in staat om een concurrerende website positionering kaart te gebruiken, waar ze alle website verkeer en trefwoorden kunnen zien: title boksen heeft 155K + in zoekverkeer en 20K in trefwoorden, ver boven hun naaste concurrent.
Ahrefs
Ahrefs is de beste wereldwijde SEO tools. Deze tool inclusief backlink checkers, content explorers, en positie trackers. Voor onze doeleinden, echter, zullen we ons richten op hun expansieve, aanpasbare site Keywords Explorer. waarmee deskundige marketeers bijna 3,5 biljoen trefwoorden in meer dan 180 landen kunnen doorzoeken. website beoordelen van metrics zoals keyword moeilijkheid, click-through rates (PPC), niche gerelateerde trefwoord lijsten en zoekvolume.
Gedetailleerde Toelichting:
De Meer Relevant uw web-eigendom (in de meeste gevallen, uw website) is voor de gebruikers query (trefwoord zin die ze typen in) hoe hoger uw site zal rangschikken op die zoekmachine.
Plain and Simple. Meer links is niet altijd gelijk aan hogere rankings. Meer reviews betekent niet altijd meer bezoekers. En uiteindelijk een hogere ranking niet altijd gelijk aan meer bezoekers … WAT? reden is dat uw lagere ranking concurrentie kan meer tijd hebben besteed aan het optimaliseren van hun landing pagina’s om te zetten tegen een hoger tarief dan de jouwe. Als je 2 / 3 meer verkeer dan zij doen, maar hun site zet bezoekers om in verkoop / klanten, 50% meer dan jij doen, ze winnen.
Onthoud, SEO moet altijd hand in hand gaan met Web Design & Gebruikerservaring.
- SEO – krijg het verkeer.
- Web Design door BridgeDesign – zet bezoekers om in nieuwe klanten.