De meeste kennen dit het gevoel! Het is veel werk om al die papieren kaartjes te verwerken in je CRM, telefoon of LinkedIn. Maar wat als ik je vertel dat er een betere en snellere manier is om je contactgegevens te delen?


Door dat onze praktijk ervaring heeft laten zien dat veel onaangekondigde oriënterende (willekeurige) bezoekers in de showrooms. geïnteresseerd kunnen zijn maar nog geen gegevens hebben achtergelaten bij de Salespersoon zelf bestaat er een kans dat er makkelijk leads verloren gaan.
In een aantal gevallen heeft de Salespersoon met pen en papier heel snel een e-mailadres en telefoonnummer op een stukje papier gekrabbeld. Gezien hij tijdens zn afspraak niet alle tijd heeft.

Deze digitale Business Card die voor de Automotive branche ontwikkeld is zorgt ervoor dat, een geïnteresseerde in een kwestie van seconden via autofill zn emailadres en voorkeuren kan aangeven, zodat een Sales persoon nauw in contact blijft met de geïnteresseerde.
Door dat de Sales persoon ook de gegevens van een geïnteresseerde heeft kan hij ook zelf contact zoeken.