Inhoudsopgave
Je eigen webshop beginnen en webshop beginnen tips.
“Webshop beginnen waarin?” daar hebben we hieronder enige voorbeelden beschreven om je aan het denken te ze zetten:
Wel, er zijn drie manieren om een winnend product te ontdekken voor je webshop. Ik zal ze liefkozend noemen:
- De Trefwoord Route
- De Trending Route
- De Jager Route
Bij elke route, heb altijd kampioenen en uitdagers over advertenties, producten, en strategieën. Als de uitdager wint, bevorder het tot een kampioen en breng een nieuwe uitdager in de kudde.
Dropshipping, FBA, eCom zijn games van verhoudingen en percentages. Hoe beter de cijfers, hoe beter is uw succes. Hier is een korte blik op elk van de winnende product ontdekking methoden:
De Trefwoord Route:
De eerste stap van de trefwoord route is om dingen te vinden die al gezocht worden over Google of andere websites & webshops. Zodra u trefwoorden heeft gevonden (met behulp van Google Keyword Explorer, of een andere tool), zoek dan naar de relevante producten die zouden beantwoorden aan deze zoekopdrachten. Source en genereer uw winkel, met een zware focus op SEO om ze te laten verschijnen in de resultaten.
Webshop Hulpmiddelen: Google Trefwoord Verkenner (en een miljoen anderen)
Primaire acquisitie techniek: SEO, gevolgd door advertenties
De Trending Route:
De trending route is inspringen op opeenvolgende trends om een stuk van de taart te krijgen. Dit vloeit voort uit een mentaliteit van “klein stukje van een grote taart is beter dan groot van een kleine”, wat noch goed noch fout is. De Trending-route houdt in dat u eerst de hete producten vindt die op dit moment op eCommerce-marktplaatsen worden verkocht met een tool als NicheFinder. Na het vinden van een goed verkopend product, kunt u kiezen voor degenen in die zorgvuldig geoptimaliseerd prijsstelling of aanbieding details zou kunnen zet je op pagina 2 of 3 van een vermelding site. (Er is geen limiet aan de hoeveelheid geweldige producten die zich zeer zeer schetsmatig positioneren). Tenslotte, bron de producten en optimaliseren listings. Deze methode is vaak meer te vinden in FBA dan dropshipping.
Webshop Hulpmiddelen: Nichefinder (en anderen)
Primaire acquisitie techniek: On-platform optimalisatie, gevolgd door advertenties
Jager route: (Mijn favoriet)
De Jager-route is mijn favoriet en is perfect als je een portfolio van niche-winkels wilt. Ik denk vaak aan “Jagers” als mensen die waarde hechten aan “dingen beter maken” en houden van de cijfers in het spel. Om te jagen, is het doel om bestaande producten en advertenties te vinden waar je het naar het volgende niveau kunt brengen. In tegenstelling tot de Trending-route, is het doel om niches te vinden waar je snel naar de top kunt stijgen. Eerst zoek je in actieve advertenties naar advertenties/producten die geoptimaliseerd kunnen worden. Met tools zoals AdHunter, of anderen, is dit vaak zo simpel als een snelle zoekopdracht en scan. Ten tweede, shortlist producten die het al goed doen op de advertentie kant, en dupliceren. Begin met alleen de duplicatie van het product en duplicatie van de advertenties. Dan komen de optimalisatie, tweak en verbeteren tot je die categorie te winnen. Ongeacht dropshipping, merk winkel, of FBA voorkeur.
Webshop Hulpmiddelen: Adhunter.app (en anderen)
Primaire acquisitie techniek: Advertenties, gevolgd door SEO.
Samenvatting:
Als je gericht bent op het opbouwen van een groot merk, is Keyword route traag en moeizaam met minder lange termijn management nodig, maar kan een nieuwe Wayfair zijn.
Trending zit in het midden. U zult constant op nieuwe trends jagen en onzeker zijn hoe lang ze zullen duren (dus een grote pijplijn nodig hebben), maar de marketing van anderen kan uw inspanningen voeden.
Hunter is snel en breekt makkelijk, maar je kunt snel een imperium creëren. Snel groeien uw ervaring in het genereren van nieuwe winkels en automatisering van de rapportage, gecombineerd met het moeilijkste deel van het vinden van “wat werkt” compleet; je kunt een hoop plezier hebben.
Het zou makkelijker zijn als je zou zoeken naar trending producten, de producten waar mensen al naar zoeken op Google.
Onlangs heb ik een onderzoek gedaan naar degene die trending zijn. Je kunt ze hier doornemen.
Dus, als je net begint en je afvraagt wat je moet verkopen, hieronder vind je de top 6 trending Webshop producten.
WIRELESS PHONE CHARGERS
Dit product verkocht als warme broodjes afgelopen kerst. In Google Trends kun je zien dat geen enkele andere kerst in de afgelopen 5 jaar zo’n belangstelling heeft gezien als de kerst van vorig jaar.
Prestaties van draadloze telefoonopladers in de afgelopen 5 jaar
Draadloze telefoonopladers zijn een ding van de toekomst. Maar de toekomst is nu. Deze trend zal zeker stijgen vanwege Apple’s iPhone die draadloos opladen heeft.
HOME SECURITY IP CAMERA
Dit product moet een van de beste investeringen zijn. Ten eerste, op Google Trends, zie je de zoekopdracht steeds hoger en hoger met elk jaar.
Home Security IP Camera’s prestaties over de laatste 5 jaar
Ten tweede, Chinese markten verkopen ze extreem goedkoop. U kunt ten minste een drievoudig rendement op uw investering hebben door de verkoop van een home security IP-camera. Huiscamera’s zijn altijd al een ding geweest, maar in dit nieuwe tijdperk waarin we leven, kun je alles wat er in je huis gebeurt op je smartphone zien.
Dit is de reden waarom IP Camera’s de afgelopen jaren een stijging in de verkoop hebben opgemerkt.
ONE-PIECE SWIMSUIT
Dit kledingstuk was populair in de jaren 80. Maar meer en meer vrouwen begonnen het te dragen in films en het lijkt erop dat de trend terugkomt.
De prestaties van badpak in de afgelopen 5 jaar
Vooral nu de oudere generatie een beetje nostalgisch is en de jongere generatie retro gaat.
Als u een zomerwinkel, badmodezaak of een kledingwinkel bent, richt u dan op het op de radar krijgen van dit product bij uw website bezoekers. Adverteer en promoot zwempakken meer. De zomer komt eraan en u zou deze trend niet willen missen.
Droogballen voor de droger
Pas sinds kort zie ik dat webshops deze ballen in allerlei vormen aanbieden. Dan weet je dat het een aantrekkelijk product is om te verkopen. Droogballen zijn bedoeld om het drogen te versnellen. Je stopt ze in de droger en ze kunnen de kleren zachter maken en statische elektriciteit verminderen, als vervanger voor chemische wasverzachters.
Prestaties van droogballen in de afgelopen 5 jaar
HEMP-OLIE
Hennepolie krijgt de laatste tijd veel aandacht. Mensen proberen meer aan hun gezondheid te denken, vooral nu er een verhoogd bewustzijn over is.
Prestaties van hennepolie over de laatste 5 jaar
Als u zich afvraagt hoe hennepolie wordt geproduceerd, is het in feite olie die wordt gewonnen uit hennepzaad. Het heeft vele toepassingen, maar mensen gebruiken het voornamelijk als een alternatief voor olijfolie bij het koken.
De trend voor hennep olie stijgt met de minuut, dus spring op die golf zo snel als je kunt.
ROESTVRIJ STALEN PAN
Meer en meer mensen zijn tegenwoordig op zoek naar gemak. Ze zoeken naar gemak wanneer ze online winkelen, wanneer ze op het web surfen en zelfs wanneer ze koken. s Avonds hebben mensen zelden zin in een pan vol olie. Ze willen het afborstelen en de rest van hun avondtaak doen.
Prestaties van roestvrijstalen pannen in de laatste 5 jaar
Dit is de reden waarom u deze stijging van mensen die op zoek zijn naar een roestvrijstalen pan kunt merken. Als u een keuken accessoires webshop heeft, zorg er dan voor dat u deze roestvrijstalen pan op uw toppagina’s zet. Of beter nog, deel een nieuw recept met uw publiek en wie deelt maakt kans om er een gratis te winnen.
ideeën om eigen webshop te beginnen
Ik denk dat iedereen kan verdienen met een webshop. Je hebt veel concurrentie, maar als je een goede niche en een goede leverancier weet te vinden, ben je goed bezig.
Het probleem met veel webshops is kennis. Weet wanneer en hoe je moet investeren in marketing, want dit is een van de belangrijkste onderdelen van het runnen van een Webshop.
Ook een groot probleem is storingen aan de website. Zorg ervoor dat je website 100% van de tijd werkt en zorg ervoor dat deze zeer gebruiksvriendelijk is. Dit is vooral belangrijk voor het checkout proces.
… en laat ik maar niet beginnen over het navigeren door de ontelbare producten op AliExpress.
Wat maakt een item een “triomfantelijk” item voor outsourcing?
Heeft u zich ooit afgevraagd om welke reden iemand in uw winkel zou kopen, terwijl hij een soortgelijk artikel ook bij Amazon of AliExpress kan kopen (in ieder geval goedkoper)?
Stel dat iemand een tandenborstel moet kopen. Dan koopt hij die waarschijnlijk in een buurtwinkel of vraagt hij die aan bij Amazon, Target, of een deel van die bekende online zakenwinkels. Langs deze lijnen, op de off kans dat je ook proberen om gewone items zoals tandenborstels te verkopen, zult u deze race te verliezen.
Dat is de reden waarom je je moet richten op een ander publiek voor outsourcing. Je moet dus beginnen met artikelen te verkopen waar mensen over het algemeen niet naar op zoek zijn. Of je het nu leuk vindt of niet, je moet meer dan 90% van je deals maken via Facebook advertenties. Op deze manier moet je items ontdekken die kopers op Facebook kunnen triggeren. Het kan heel goed een shirt, sok, of wat dan ook, het moet snel trekken volgens uw waarschijnlijke klanten en hen interesseren om uw item te kopen.
Denk dus aan deze gedachte wanneer je op zoek bent naar de triomfantelijke artikelen voor outsourcing. Vervolgens zullen we onze twee outsourcing-hacks voor het ontdekken van winnende artikelen ervaren.
Tip: om winnende outsourcing items te ontdekken voor je webshop
“Surf het F*** patroon”! Dat is onze briljante standaard voor het vinden van de winnende outsourcing items.
Werkelijk, outsourcing is verbonden met het berijden van het patroon. Met outsourcing, heb je geen toewijding of een verplichting om je aan één item te houden. U hoeft niet te stressen over een voorraad die moet worden opgeruimd voordat u op een ander artikel overschakelt. U kunt de post in een oogwenk veranderen. Dus, wat denk je ervan om dit speciale plan van aanpak uit te buiten en er geld mee binnen te halen.
Twee plaatsen om geneigde artikelen voor outsourcing te ontdekken
Er zijn twee eenvoudige en absoluut GRATIS technieken om producten te ontdekken die in aanmerking komen om te worden uitbesteed.
Amazon Hit postings
Hellende items op Trendhunter
Hieronder zal ik uiteenzetten hoe je Amazon-hitpostings kunt gebruiken om winnende outsourcing-artikelen te ontdekken. Je kunt een soortgelijke procedure ook gebruiken om winnende outsourcing items te ontdekken via andere technieken.
Patroonvoorbeelden van outsourcingspecialiteiten voor webshops
De meest effectieve methode om Amazon’s kaskrakers te gebruiken om winnende outsourcingproducten te vinden
De blockbusterpostings van Amazon geven grote kennis over wat bekend is in de markt. Laten we eens kijken hoe je Amazon smash hit postings kunt gebruiken om winnende outsourcing items te ontdekken.
Toevallig, waarom Amazon? – Amazon heeft het grootste aandeel in de totale industrie van de online handel dan een andere grote speler. Ook hebben ze een uitzonderlijk verbeterde item run, waardoor ze meer klanten aantrekken. Bovendien, als kers op de kers, hebben ze een smash hit item pagina, die elk uur wordt ververst.
Stap 1: Ga naar de successen
Ga naar de Amazon inlog-succes pagina, en kijk wat top items zijn in jouw specialiteit. Ik verkoop dierenbenodigdheden met het doel dat ik het dierenbenodigdheden gebied voor deze situatie zal controleren.
Ontdek winnende items voor uitbesteding op Amazon/ Bol.com
Fase 2: Selecteer een paar waarschijnlijke items
Op dit moment, in dit stadium, moet je over een paar dingen nadenken voordat je je vrij voelt om je volgende winnende uitbestedingsitem te kiezen.
Controleer de grootte (van wrap tot schoenendoos persen)
Controleer de kosten (minder dan €50)
Controleer of er mogelijkheden zijn voor promotie
In dit model overweeg ik het volgende item te kiezen, de hondenpoepzakjes. Aangezien ik er zeker van ben dat ik veel Alixpress aanbieders voor dit item zal ontdekken, zijn de kosten in orde, en zal het niet verpest worden tijdens de levering. Bovendien kan ik een video-promotie maken met mijn hondje erbij om deze rotzakken te verkopen!
Fase 3: Controleer het Google patroon
Je kunt gewoon het patroonontwerp op Google patronen controleren om de bekendheid van je outsourcing-artikelen te bevestigen. Zo begrijp je het algemene patroonontwerp voor je outsourcing-artikel en over de verwante artikelen die je strategisch kunt pitchen. Ik zal het u laten zien.
Ik heb mijn idee voor een triomfantelijk outsourcingsartikel op Google Patterns gezet, en kijk wat ik heb gevonden.
Patroonbevestiging van mijn triomfantelijke outsourcing-item
Dit patroonontwerp zoekt prima voor mij. Het patroon is niet op een piek, en het lijkt niet op een incidenteel patroon.
Eigen Webshop beginnen heeft acht essentiële voordelen:
- Directe, gepersonaliseerde communicatie met uw klanten
- Verbeterde klantenbinding en klantenbehoud
- Volledige toegang tot klanteninformatie (e-mail, browse-/aankoopgeschiedenis)
- Snellere oplossing van geschillen
- Geoptimaliseerde bedrijfsbeslissingen, bedrijfsvoering, producten en diensten
- Behoud 100% van uw verkoopopbrengsten (in plaats van deze te delen met derden)
- Weerbaarheid tegen copycat bedrijven en producten
- Volledige webshop bedrijfsautonomie (u bepaalt de regels)
Legt u al uw eieren in één mand? Bent u echt eigenaar van en controle over uw bedrijfsactiviteiten? Dit zijn enkele vragen om te overwegen.
Waarom een webshop beginnen?
Als u nog steeds twijfelt over het opzetten van een directe verkoopkanaal voor uw bedrijf. Smeek ik u om uzelf af te vragen waarom u doet wat u doet. Wat is de basis voor uw drive als ondernemer? Laat me een gokje wagen:
Je bent je eigen bedrijf begonnen omdat je je wilde losmaken van een overheersend systeem van regels om je passie te volgen.
Je bent ondernemer geworden om je eigen lot in handen te hebben en om na vele jaren met trots terug te kunnen kijken. En te kunnen zeggen:
“Ik heb iets groots kunnen opbouwen – uit het niets.”
Dus voordat u weer teruggaat naar uw dagelijkse sleur? Neem even de tijd om een stap terug te doen en te beoordelen of uw bedrijf de juiste fundamenten legt. Een direct verkoopkanaal zal het succes van uw bedrijf niet garanderen, maar het zal uw kansen zeker vergroten.